محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

هفته 31

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۳۹ ب.ظ


سلام پسرم

امروز 30  هفته و 4 روز از حیات جنینی شما میگذره و اگه خدا بخواد حدود 67 روز دیگه تا پایانش باقی مونده.

سه شنبه همین هفته بود که  هراه بابا رفته  بودیم سونوگرافی تا شما رو زیارت کنیم.

پسر تپل مپل یک و نیم کیلویی ما، خانم دکتر می گفت دهنت رو زیاد باز  بسته می کنی. فکر کنم از اون پسرایی باشی که خیلی حرف می زنن ؛)   دماغت رو هم بهمون نشون داد ، توی تصویر که دماغت سربالا بود حالا به دنیا بیا ببینیم چه شکلی هستی D:

دستت رو هم کرده بودی توی دهنت. فکر کنم داشتی انگشت شستت رو می خوردی :)

 

راستی پسرم می دونی چیه؟! مامان از شنبه هفته پیش به خاطر شما دیگه سر کار نمیره. در واقع نمیرم تا بتونم بیشتر استراحت کنم و کمتر خسته بشم. البته خونه نشستن برای یه مامان فعال خیلی خیلی سخته. برای همین هم این هفته ای که گذشت هیچی نتونستم برات بنویسم چون خیلی کسل و غصه دار بودم. اما فکر کنم به مرور زمان که بگذره اوضاع بهتر بشه. خصوصا بعد از تولد شما که برای رسیدنش لحظه شماری می کنم.

 

 

 

  • مامان لیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی