محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

خرید

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ
سلام پسر مامان
باید امروز بهت یه خداقوت بگم چون با مامان اومده بودی خرید.
امروز من و خاله زهرا همراه باباجون و خانمی رفته بودیم برای شما خرید کنیم. مهمترین خریدی که داشتیم تختت بود. یه تختی که به قول آقای فروشنده بعدا می تونی دوستات رو هم دعوت کنی و با اسباب بازیات توش باهم بازی کنید.
می دونی چیه پسرم، خونه ی ما یه دونه اتاق بیشتر نداره. برای همین هم نمی تونیم فعلا یه تخت بزرگ و کمد مخصوص خودت بگیریم. چند وقت پیش من و بابا رفتیم یه کمد خریدیم برای خونه که بیشترش رو کنار گذاشتیم برای شما. تا وقتی هم که توی این خونه هستیم شما شبا پیش مامان و بابا می خوابی تا اگه خدا بخواد هروقت رفتیم خونه ی خودمون برات تخت و کمد مجزا بگیریم.
خلاصه پسرم از تخت گرفته برات خریدیم تا کلی لباسای قشنگ قشنگ و ساک و عروسکای آویزی بالای تخت. یه عروسک مورچه خریدم که هی بکشی و باهاش بازی بکنی.
خیلی دوست داشتم یه عکس از وسایلت اینجا برات میذاشتم اما فعلا بهم اجازه نمیدن هیچکدوم رو بیارم خونه. قراره یه روز که خواستیم همه رو بیاریم، یه مهمونی بگیریم توی خونه و یه دعایی بخونیم برای سلامتی شما و خلاصه دیگه باسلام و صلوات وسایلت رو بیاریم. خلاصه اینکه اون موقع حتما عکسای قشنگ می گیرم و برات میذارم.

قربونت بشم همه ی عمر مامان.
خدا حافظت باشه ...

 
  • مامان لیلا

نظرات  (۴)

سلام پسرم. مامان کلی داره برات زحمت میکشه و تاریخ نگاری تولد شما را اینجا انجام میده. تا وقتی بزرگ شدی بخونی و به یادش باشی و کمک حالش باشی

پسرم همیشه به این موضوع فکر کن که خدا از تو چی میخواسته که تو رو آفریده. سعی کن خودت دنبال این سوال بری و پاسخش رو پیدا کنی. بعد هم سعی کن برای هدفی که خدا تو رو افریده تلاش کنی.

به امید آنکه روزی به کف اوفتد وصالی..

سلام محمد مهدی عمه

هر چی بیشتر می‌گذره داره اشتیاقمون واسه دیدن رخ ماهت زیادتر میشه

فقط خدا میدونه تو چقدر هنوز نیومده عزیزی

وای به حالی که به دنیا بیایی

فکر کن!!! عمه می‌خوا حسابی لوست کنه

حتی اگه صدای مامان و بابا دربیاد

آخه تو خییییییییییییییلی عزیزی

 

سلام عزیز دلم

از من بپرسی مامان و بابا باید این تهدید عمه زینب رو جدی بگیرن چون حتما این کارو میکنه ...

آخه همونطور که عمه زینب گفت تو خیلی خیلی خیلی عزیزی عزیزم

فدای تو

  • محمدمهدی!!
  • عمه هاااااااااااااااااااااااااااااا  >:D<

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی