محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

دلتنگی

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷ ب.ظ

سلام پسرم

محدمهدی مامان، یه دفعه ای نمی دونم چی شد که دلم خیلی برات تنگ شد! دوست داشتم بیرون بودی و بغلت می کردم و می چلوندمت. آخه میدونی چیه مامانی، درسته که شما توی دل مامانی اما مامان که نمی تونه شما رو بغل کنه. مخصوصا شبا که میشه چون شما از خستگی فعالیت روز می خوای پاهات رو دراز کنی مامان مجبوره تا جایی که می تونه کمرش رو صاف کنه تا جای شما تنگ نشه. اینجوری میشه که بیشترین فاصله رو از شما می گیره.

آخ آخ مامانی، اینو گفتم و یاد دیشب افتادم. دیشب توی خواب چنان لگدهایی نثار مامان کردی که دادم رو در آوردی. تاجائی که بابایی از خواب ناز بیدار شد و مجبور شد کلی باهات حرف بزنه که آروم بخوابی.

الان هم که مامان داره اینارو می نویسه، داری روی شکم مامان موج مکزیکی میری :)

مامان فدات بشه، خیلی با خودم کلنجار میرم که این 55 روز آخر رو هر روز نشمرم تا زودتر بگذره و بتونم بغلت کنم. هرچند که همه میگن الان دوران راحتی مامان و باباست ؛)





  • مامان لیلا

نظرات  (۳)

سلام

محمد مهدی عزیز

دل همه ما واسه شما تنگ شده

زیاد ک مامان رو اذیت نمی‌کنی؟

نه شما پسر خوبی هستی

همه به امید دیدارت هستیم

پاسخ:
سلام عمه
دل منم برای شما تنگ شده! (محمدمهدی از آنسوی مرزها :دی)

محمد مهدی عمه

خوشگل عمه.... پسر عمه.... مامان رو اذیت نکنی ها....

ببی ی ی ی ی ی ن پسر باید مدافع مامان باشه

ما (یعنی من و عمه فاطمه و عمه لیلا) همه اش به این فکر می‌کنیم که شما شبیه کی و چه شکلی میشی... من فکر میکنم شما شبیه پسرخاله ات میشی چون میگن پسرا شبیه مامانشون میشن و علی شبیه خاله شه(عجب استدلال خفنی!)

ولی کلا ما بعید میدونیم تو بور و سفید بشی و این خوبه چون پسر سبزه جذاب تره.... مگه اینکه بخوای شبیه عموهات بشی که من بعید میدونم

راستی تو بیشتر دوست داری محمد صدات کنیم یا مهدی یا محمد مهدی

عمو علیرضا که یه بار بهت میگه محمد پیمان یه بار میگه شهریار ....

راستی محمد مهدی!

تو به عمه افتخار میکنی؟

من تو جشنواره فصلی گروه استانهای فارس رتبه آوردم... هورااااااااا

محمد مهدی! تو خیلی عزیزی

هزار تا بوس

پاسخ:
سلام عمه زینب
میگم جهت یادگاری لینک برگزیده شدنت رو توی جشنواره اینجا بذار تا محمدمهدی بعدها ببینه و باورش بشه که عمه اش وقتی جوون بوده چه خفن بوده :دی
راستیییییی، پسر من دوست داره محمدمهدی صداش کنیم :پی
حالا بذار بچه ی عموعلیرضا هم معلوم شه چیه ما هم یه اسم خشنگ براش میذاریم :دی

سلام عمه جون!

میبینم که از الان فوتبالیست شدی

البته تعجبی نداره چون پسرا همه شون فوتبالی هستن

حالا بعضیا از همون اول بعضیا هم بعدا اینطوری میشن

پسر عمه ات هم خفن فوتبالیه

حتما وقتی تو به دنیا بیای و یه خورده بزرگ شی دوست داره باهات فوتبال بازی کنه ((:

پاسخ:
سلام عمه فاطمه
امیدوارم پسر من به باباش بره به جای پسرعمه اش! :)
راستی، تا این وروجک بخواد بزرگ شه و فوتبال بازی کنه علی آقای پسرعمه دیگه ریش و سبیلش هم دراومده و وقت زن گرفتنشه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی