محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

38

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۴۹ ق.ظ

سلام عزیز دل مامان

جونم برات بگه که دو روزه که خانم سوری و خاله زهرا همراه بچه های مدرسه رفتن سفر مشهد. این دو روز من به خونه ی باباجون سر زدم که تنها نباشه. البته بماند که بابابزرگ هم خونشونه. خلاصه اینکه امروز هم از عصر رفتم اونجا و توی کارهای تایپ سوالای باباجون کمکش کردم و شام درست کردم. نوش جون شما باشه خوروش مرغ درست کرده بودم. خیلی خوشمزه شده بود و البته چرب و پرروغن!

خلاصه مامان الان خیلی خسته است. بابایی شما هم نشسته و داره فیلم سینمائی می بینه. اسمش "شائولین" ه و من اصلا دوستش ندارم چون همش بزن بزنه. من هم منتظرم تا این فیلم تموم بشه و بابایی بیاد و بریم بخوابیم.

خیلی دوستت دارم عزیز دل مادر ...

شبت بخیر

  • مامان لیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی