محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

26

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۳۵ ب.ظ

سلام قند عسل مامان

امشب بازهم مهمون داریم. عمه سکینه قراره بیاد و مامان هم کلی کار داره. باید خونه رو مرتب کنم و شام درست کنم.

می خوام شام سبزی پلو با ماهی بذارم :)

پس من از شما پسر خوبم می خوام که بچه خوبتری باشی و از جنب و جوش مامان ناراحت نشی :)

راستی محمدمهدی من، دیشب ساراجون می گفت که خانم دکترت (که میشه زندایی من) گفته شاید تولدت رو زودتر بندازه که البته دایی محمدحسین کلی مخالفت کرده که شما حتما باید اسفند به دنیا بیای! :)


  • مامان لیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی