محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

سونوگرافی

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۵۱ ق.ظ

سلام پسر گل مامان

الان ساعت 12:46 نیمه شب چهارشنبه 18 بهمنه و مامان شما بی خواب شده. فکر کنم دارم برای بی خوابی های بعد از به دنیا اومدن شما آماده میشم.

یادش به خیر، یه زمانی اگه خوابمون نمی برد انقدر این پهلو اون پهلو میشدیم تا خوابمون ببره، اما الان دیگه به سختی میشه اینکارو کرد ؛)


جیگر مامان، از هفته پیش برات نگفتم که چهارشنبه رفته بودیم مطب خانم دکتر که گفت ممکنه بخواد محمدمهدی مامان رو زودتر بیاره بیرون. برای همین برای مامان سونوگرافی نوشت تا ببینیم وزن پسر گلمون چقدر شده و رشدش چه جوری بوده.

روز شنبه من به همراه بابایی رفتم سونوگرافی، ماشاالله پسرم انقدر خوب رشد کرده بود که نگو، خانم دکتر گفت وزن شما 3089 گرمه. نمیدونی مامان چقدر خوشحال شد از این خبر. البته تصمیم دارم تا جایی که میتونم بیشتر توی شکم مامان نگهت دارم تا بیشتر رشد کنی. هرچند که من هر شب که میاد منتظر تولد شما هستم و دیگه از تولدت جای نگرانی بران وجود نداره. اما هرچی تپل تر بشی بهتره.



  • مامان لیلا

نظرات  (۱)

وای سه کیلو رو رد کرده پسملمون

جونم

تپل مپلی میشه پس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی