محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

7 - آخرین پنجشنبه

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۵۸ ب.ظ

سلام قندعسل مامان

حالت که خوبه پسرم.

این روزا مامان تکونای شما رو میشمره. دیگه سلامتی شما رو از روی تکونا و صدای قلب نازنینت هربار که میرم ورزش چک می کنیم.

قلمبه ی مامان و بابا، دیروز رفته بودیم پیش خانم دکتر، برای پنجشنبه دیگه، سوم اسفند، 7:30 صبح وقت داد برای آوردن شما به این دنیا. یعنی کمتر از یک هفته ی دیگه اگه خدا بخواد شما می پری توی بغل مامان. البته خانم دکتر گفت که منتظر باشم ممکنه زودتر از اون شما خودت بخوای بیای بیرون :)


خلاصه گل پسرم، دیروز خاله زهرا و خانمی و ریحانه و علی اینجا بودن. خاله اومده بود ساک بیمارستان شما رو چک کنه که کامل باشه و چندتا لباس اضافه هم برداشت که اگه تپل مپل بودی یه وقت بدون لباس نمونی ؛)

علی هم اومد و آقاگاوه رو دوباره با خودش برد :) گفت این آقا گاوه اینجا تنهاست و حوصله اش سرمیره. قرار شد هروقت بچه خاله به دنیا اومد برش گردونه.

امروز هم با مامان بزرگ صحبت کردیم. قرارشد این هفته هرروزی که یکی از عمه ها اومد تهران بیاد و پیش ما بمونه تا دنیا اومدن شما :)

عزیزدل مادر، نمیدونی دیگه شما چه فشاری داری به دل و کمر مامان میاری این هفته. حسابی خوابای مامان رو بی خواب کردی :) به پشت که نمی تونم بخوابم، به پهلو هم که می خوابم آی سنگینی شما میفته روی کمر و پهلوم درد میگیره که ناله می کنم و نگو و نپرس :)

به بابامحمود گفتم امیدوارم یه پسر تپل مپل دنیا بیاد من این همه کمر درد می کشم یه وقت فینگیل نباشه :)

اما شما سالم باشی، همه اینا فدای یه تار موی پسر گلم :*


خلاصه از این پنجشنبه تا پنجشنبه دیگه که ببینمت شمارش معکوس داریم و سعی می کنم اگر تونستم حتما هر روز برات یه دونه پست بذارم. البته سعی میکنما. قول نمیدم :)


تا بعد ...


  • مامان لیلا

نظرات  (۱)

دیگه به لحظات آخر نزدیک شدیم

انتظار داره به پایان میرسه

فقط یک هفته تا دیدن ماهمون مونده

ماهم این هفته برون رفت به چشمم سالیست....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی