محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

سفر بابا

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ب.ظ

بابا از امشب رفته به یه سفر کاری به سنگاپور. من و شما خونه تنهاییم. شما تا شنبه ی آینده مرد خونه ی مایی. الان هم مامان نشسته پای لب تاپ و شما کنار مامان روی زمین دراز کشیدی و داری بازی می کنی. گاهی پستونک می خوری. گاهی پستونکت رو میندازی و با خودت حرف میزنی. گاهی دستات رو می خوری و بیشتر مواقع هم تلویزیون می بینی. اصولا وقتی تلویزیون می بینی کمتر چیزی میتونه حواست رو پرت کنه. فقط امیدوارم این شبا راحت بخوابی که بابا محمود نیست من خیلی حوصله ندارم با شما چک و چونه بزنم :دی


راستی مادر شما این روزا خیلی بامزه می خوابی. اول اینکه موقع خواب حتما باید مامان کنارت دراز بکشه. بعد هم اینکه معمولا به سمتی که مامان خوابیده باشه غلت میزنی و دستای مامان رو می گیری. من هم معمولا با اون یکی دستم سرت رو نوازش می کنم. هرچند موقعی که دیگه داری به خواب فرو میری اصلا خوشت نمیاد باهات حرف بزنم یا برات لالایی بخونم. خلاصه اینکه در همین حالت به خواب میری.


یکی دو روزه که اسباب بازیات رو با دستات میگیری و سعی میکنی باهاشون بازی کنه. خیلی حرکاتت شیرین و دوست داشتنیه.

پ.ن: حدود نیم ساعت پیش من و شما با هم رفتیم روی تخت و شما هم خیلی زود خوابت برد. من هم اومدم تا وبلاگت رو به روز کنم. امیدوارم دیگه بیدار نشی و البته خوابای خوب ببینی ...

  • مامان لیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی