محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

روز 235

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ق.ظ

صبح بخیر محمدمهدی!

مطلبی رو که می خوام الان بنویسم در مورد توانایی های شماست که دیشب فرصت نکردم در تکمیل پست بذارم.

سعیت برای چهار دست و پا رفتن خیلی بیشتر شده. بعضی وقت ها سه چهار قدمی میری و بعدش تلپی می خوری زمین و اگر خسته باشی خیلی ناراحت میشی و گریه میکنی!

کلن ورجه وورجه ات زیاد شده و وقتی من نشسته باشم مدام از بغل من بالا میری. مخصوصا موقع غذا خوردن که یا در حال نیم خیز بهت غذا میدم یا زیر بغلت رو گرفتم و ایستادی! نمیدونی مادر این چند روزه مچ دستم چقدر درد گرفته!! جالب اینجاست که حتی میگی دستم رو ول کن تا خودم بایستم!

وقتی که میخوام پوشکت رو عوض کنم و بشورمت مدام شیر آب رو میبندی. من باز میکنم و شما دوباره میبندی!

شبا وقتی می خوای بخوابی باید حسابی ورجه وورجه کنی و از روی مامان بالا بری و بشینی و حرف بزنی تا خوابت ببره. خیلی وقتا همینجوری که داری برای خودت قصه میگی یه دفعه ای صدات قطع میشه و میبینم که خوابت برده.

با دیدن ادمای دیگه غریبی نمی کنی و حتی خیلی وقتا بغلشون هم میری!





  • مامان لیلا

نظرات  (۱)

یه پیشنهاد

شما شیر آب رو ببند ببین بازش میکنه یا نه...دی:

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی