محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

پایان ده ماهگی

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ

سلام گل پسر مادر که سه روزه که وارد ماه یازدهم زندگیت شدی و همزمان با اون، برای سومین بار در طول عمر ده ماهه ات مرد خونه ی من شدی! در تمام مدت این 6 سال که با پدرت زندگی کردم که درست در شب ده ماهه شدن شما وارد سال هفتم شدیم، شاید به تعداد انگشتان دست تنها نمونده بودم که در این مدت ده ماه موندم. البته بابا محمود این بار برای پیاده روی اربعین از نجف به سمت کربلا رفته. قطعا جای من و شما کنارش خیلی خالیه. امروز که تماس گرفت گفت که ده کیلومتر از نجف دور شدن.

خلاصه پسرک من، دیشب و پریشب و پس پریشب رو من و شما در خونه ی باباجون طی کردیم و شما هم فرت و فرت پات لیز میخورد و از پشت و جلوی سر میخوردی زمین! آخه اونجا دوتا مشکل داره ، اولیش اینه که خونه خیلی سرده و دوم اینکه فرش نیست و سنگه! برای همین هم شما مدام میرفتی و روی سنگ های سرد مینشستی. من هم برات جوراب پا کرده بودم و شما موقع ایستادن پات لیز میخورد و میخوردی زمین. برای همین هم امشب تصمیم گرفتم به خونه ی خودمون برگردیم تا کمی استراحت کنم!

البته از اونجا که شما کمی هم سرفه میکردی و آبریزش بینی داشتی و البته برای چک ده ماهگیت بایستی میبردمت دکتر، امشب یک سری هم به یک آقای دکتر جدید زدیم.

وزنت با لباس 8 کیلو و 600 گرم بود و قدت 73 سانت که گفتن وزنت نه کمه و نه زیاد ولی قدت به نسبت وزن بلنده.

ولی مامان خودش اصلا از وزن شما راضی نیست و هرچی تلاش میکنه که شما تپل تر از اینی که هستی باشی جواب نمیده. انقدر که ورجه وورجه میکنی!

دکتر میگفت برای غذا باید همون برنج و هویج و سیب زمینی و گوشت و گاها عدس بخوری و از سایر مواد غذائی مجاز گه گاهی برات بدم.

خلاصه گل پسرم، الان شما با بینی کیپ که به تشخیص دکتر علتش حساسیته خوابیدی و برات بوخور روشن کردم که شاید کمکی در بهبودت بکنه. دکتر گفت که بوخور باید از نوع گرم باشه و به صورت متناوب. بهترین حالت اینه که یک حوله ی خیس بگذاریم روی شوفاژ و یک کاسه آب.


راستی بذار یه خاطره ای از چند روز پیش شما تعریف کنم تا بخندیم!

شما علاقه ی زیادی به رفتن به داخل حمام داری! با وجود پله ی نسبتا بلندی که جلوی درب حمام وجود داره بازهم میری داخل.کافیه که از شما غافل بشم تا سرت رو بندازی پایین و اون سمتی بری. از اونجا که درب حمام ما کامل بسته نمیشه من با نخ کاموا به درب کمد بستمش! خلاصه، چند روز پیش زمانی که من پشت کامپیوتر نشسته بودم شما از فرصت استفاده کردی و به سمت حمام دوان شدی. من حواسم به شما بود و شما هم هر از گاهی برمیگشتی و پشت سرت رو نگاه میکردی تا ببینی دنبال شما میام یا نه. من هم خودم رو زده بودم به اون راه که شما رو نمی بینم. وقتی به جلوی درب حمام رسیدی درب رو باز نمیکردی و ادای باز کردن رو درمیاوردی و منتظر بودی تا من  ببینمت یا دنبالت بیام. وقتی دیدی دنبالت نیومدم درب حمام رو باز کردی و همونجا پشت کمد نشستی. مدتی صبر کردم تا ببینم چه میکنی. و شما هم منتظر بودی تا من بیام دنبالت. بعد از چند دقیقه اومدم و دیدم با لبخند شیطنت آمیزی نشستی منتظر من و تا من رو دیدی دویدی که بری داخل حمام!

خلاصه اینکه خیلی وروجکی!

وروجک من، بهتره من هم بعد از یک روز سر و کله زدن با شما که حسابی خسته هستم برم و بخوابم که با وجود بینی کیپ شما فکر میکنم تا صبح برنامه داشته باشیم.



  • مامان لیلا

نظرات  (۳)

  • علی عبدالهی
  • سلا من علی عبدالهی هستم فرزند سکینه آخوندی.لطفا اگر صلا ح میدانید برای افزایش بازدید دو وبلاگ وبلاگ ها پیوند داده بشون.

    باتشکر فراوان

    پاسخ:
    سلام علی آقای عبداللهی فرزند سکینه آخوندی!
    من معمولا توی وبلاگهام کسی رو پیوند نمیکنم. راستش افزایش بازدید هم نه تنها خیلی برام اهمیتی نداره بلکه هرچی کمتر باشه راحت ترم :)
    اما فکر بدی نیست وبلاگ های قوم و خویش های محمدمهدی اینجا لینک بشن :)
    باتشکر فراوان ؛)

    آقای عبداللهی معمولا افراد خودشون رو با اسم پدرشون معرفی میکنن. نه اسم مادرررررررررررر

    این محمد مهدی وروجک هم اگه ی موش به همین آقای عبدالهی رفته باشه هر چی شیطنت کنه عجیب نیست.

    یادمه میخواست عینک مامانش رو یواشکی برداره؛ اول ی چیز دیگه مثل کش مو رو مینداخت طرف عینک بعدچهار دست و پا میرفت مثلا اون رو برداره عینک رو قاپ میزد

    ماشاءاله به هردوشون باشه

    منتظرم ببینم نیکا خانوم هم از این شیطنت ها بلده یا نه :)

    یا اینکه این کارها مخصوص پسرکوچولو هاس :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی