محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

توانایی ایستادن - ترک پستونک

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ق.ظ

سلام نازنینم

چند روز پیش بود که خودت تونستی بدون دست گرفتن از جایی از روی زمین بلندشی و بایستی. کلی تشویقت کردم و شما با تعجب نگاهم کردی. فردای اون روز هم دوباره تکرار کردی و از روز بعدش زیادتر شد. دیروز هم چندین بار بلندشدی و افتادی. مدام بلند میشدی و میفتادی اما امیدت رو از دست نمیدادی :)


عزیز دلم، فقط 8 روز تا تولد شما مونده و من و بابامحمود تصمیم داریم آخر این هفته بریم قم و با دعوت کردن خاله و دایی و عمه های بابامحمود برای شما جشن تولد بگیریم. من از الان دارم برنامه ریزی برای غذاها و تدارکات مهمونی رو میبینم بس که خوشحالم :)


راستی پسرم، شما مدتیه که دیگه پستونک نمیگیری. نمیدونم دقیقا از چه زمانی ولی فکر کنم یک ماهی بشه. من از این موضوع خیلی خوشحال نیستم چون برای خوابیدن شب شما روی پستونک حساب کرده بودم اما از طرفی وقتی می بینم که چقدر راحت و بی دردسر دیگه پستونک نخوردی خدا رو شکر میکنم. البته این رو هم بگم که فکر میکنم برداشتن این موجود دوست داشتنی در طی روز از جلوی دست شما و منحصر شدنش به رختخواب باعث شد که از عادتش بیفتی. هرچند که شما تقریبا از ماه 3 به بعد خیلی دیگه علاقه ی شدیدی بهش نشون نمیدادی. الان هم که تا میذارم توی دهنت یا ناراحت میشی و درمیاری و پرتش میکنی و یا با زبونت میدی بیرون!



  • مامان لیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی