محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

تواناییهای ماه پانزدهم

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

سلام پسر 14 ماه و 10 روزه ی من که داری کم کم عاقل میشی و مفهوم خیلی از حرفای مامان و بابا رو میفهمی.

آخر هفته ای که گذشت قم بودیم. رفته بودیم دیدن آقا علیرضای قلعه ی کوچولو. پسر گل من اول که اومد به چشمای نی نی دست بزنه بهش گفتم که "مامان ما نی نی رو ناز می کنیم" بعد از اون فقط بوسش میکردی و مارش نشسته بودی و تماشا میکردی. اگر می خواستی دست بزنی هم نازی می کردی.

یا وقتی می خواستی یه تیکه پرتغال از توی سینی برداری تامل میکردی و منتظر اجازه بودی. بهت گفتم باید از عمه بپرسی میتونی برداری یا نه و تا عمه بهت اجازه داد با خوشحالی برداشتی و اومدی بغل مامان نشستی.

اینا رو گفتم تا بگم که پسرم دیگه داره عاقل میشه و معنای حرفا رو یاد میگیره. :)




این دوتا عکس هم برای بازی جدیدته که یاد گرفتی و بری با کلید چراغها بازی کنی . البته پای چپت رو کامل بالا میبردی ولی تا دوربین رو میدیدی برمیگشتی و میاوردی پایین!

  • مامان لیلا

توانایی

نظرات  (۳)

از دیوار صاف میره بالاها :-D

هزار ماشاءاله از نوزادی بچه هوشیاری بود...

کمتر بچه ای توی این سن اینقدر دقت و توجه داره. وقتی باهام صحبت میکنه کلمه نمیگه ولی لحن حرف زدنش نشون میده منظور مهمی داره :)

من که خیلی وقته حس کردم حرفا رو کاملا میفهمه

مامان لیلا پسر کوجولوی شیرین ما خیلی خیلی باهوشه. من که آینده درخشانی واسه اش تصور می‌کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی