محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

خواب مستقل

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

سلام پسر عزیز من

دیگه داری مردی میشی برای خودت!

دیشب برای اولین بار توی اتاق خودت و روی تخت خودت خوابیدی.

اول شب من اومدم پیشت و روی زمین و کنار من خوابت برد و بعدش گذاشتم رو تختت و خودم رفتم توی اتاق خودمون. حدود چهارساعت بعدش بیدار شدی و شیر خوردی و سه ساعت بعدش هم خوابیدی.

راستی تخت و کمدت رو که دو هفته ی پیش رفتیم و خریدیم پریشب آوردنش. فعلا وسایلت سر و سامان گرفتن.


دوستت دارم عزیز دلم

  • مامان لیلا

خواب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی