محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

یک مکالمه ی توحیدی

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

من در حال عوض کردن پوشک محمدمهدی


محمدمهدی: مامان کوشش؟

من: من اینجا نشستم دیگه عزیز دلم.

محمدمهدی: مامان کوشش؟

من: نمیدونم، شما بگو مامان کوشش

محمدمهدی: مامان پشت کامپیوتره!

من: جدی؟! مامان پشت کامپیوتره؟ پس من کی هستم که اینجا نشستم.

محمدمهدی: شما خودمی!

من: من خودتم؟ یعنی چی؟

محمدمهدی: شما خودمی!

  • مامان لیلا

نظرات  (۱)

عمه جون مامان خودشماست؟

مامان لیلا من فلسفه شو نفهمیدم !!!!

پاسخ:
وحدت در دنیای هستی!
ما همه یکی هستیم و هیچ کدوم از هم مجزا نیستیم :دی
حالا اینکه در مورد محمدمهدی نوشتم شوخی بود. نمیدونم البته شاید جدی هم باشه. ولی اصولا نگاه بچه ها به دنیا بر اساس فطرتشونه. نگاه توحیدی دارن.
مثلا یه نکته ی جالب در مورد عکس گرفتنشه. وقتی میگیم مامان رو توی دوربین ببین واقعا براش فرقی نداره دست و پای مامان رو فقط توی دوربین ببینه یا صورتش رو. از نظر اون همه جای مامان، مامانه! دست و پا با صورت فرقی نمیکنه. این خودش طبق نظریه ی من میتونه برگرفته از یه نگاه توحیدی به جهان باشه. اینکه همه چیز خداست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی