محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

تولد داداش

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ق.ظ

سلام نازنینم

بالاخره داداش شما هم به دنیا اومد. امیرحسین امروز 19 امین روز زندگیشه. سرعت اینترنتم خیلی پایین و داغونه و عکس گذاشتن برام سخته! اما حتما تلاشم رو میکنم.

از رابطه ی شما بگم با داداشت که خیلی مهربونی! مدام داری بوسش میکنی. البته بیشتر در مواقعی که دونفره هستیم. اگر بابا یا مهمون دیگه ای خونمون باشه یه مقدار تحملش برات سخت تره.


از روز تولدش بگم که شما اون روزی که داداش به دنیا اومد از ساعت 6 صبح تحویل باباجون بودی. بعدش رفتی مدرسه و دفتر کار باباجون و آخر سر هم خونه ی خاله و شب رو اونجا خوابیدی. سراغی هم از من نگرفته بودی ؛) البته من میدونم که توی خودت میریختی و حرفی نمیزدی چون خانمی گفتن که یه بار گفتی مامانم رفته داداشیو بیاره!


خلاصه اینکه خیلی خوب داری با این کوچولوی جدید کنار میای. هرچند که وابستگیت به من بیشتر شده و همه ی کارهات رو خودم باید انجام بدم! از دستشویی رفتا تا غذا دادن و خوابوندن و ... . هرچند که فکر میکنم این یکی دو روز اخیر داری بهتر میشی و با بابا هم کنار میای. البته با کلی بازی و شوخی و اینکه بابا خودشو جای من جا میزنه و ...


ناگفته نمونه که احساس میکنم از وقتی امیرحسین اومده شما هم یه مقدار رشد شخصیتی پیدا کردی. اولیش اینکه دیگه پشت سر باباجون و خانمی یا خاله گریه نمیکنی وقتی میخوان برن خونشون :)


یا مثلا وقتی حرف میزنیم دیگه نمیای بپرسی "مامان منو میگی؟" ! یعنی دیگه خودت رو محور همه چی نمیدونی! هرچند که در این زمینه دلم برات میسوزه اما خوبه :)



عزیز دلم، من برم به وبلاگ داداشت برسم :)

تا بعد ...

  • مامان لیلا

جشن تولد

داداشی

نظرات  (۱)

خوش بحالت محمد مهدی یه همبازی داری. دیگه حوصله ت سرنمیره و با داداشی بازی میکنی :) کلی هم بهت خوش میگذره... 
مامان لیلا عکس های دونفره شون رو بذار توی وبلاگت
بهترین آرشیو خاطراتشون میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی