محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

سه سالگی

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ

سلام پسر نازنین و مهربون سه سال و 6 روزه ی من


خیلی بزرگ شدی! خیلی

یه پسر فهمیده و مهربون و باشعور و منطق!


انقدر قشنگ به حرفای آدم گوش میکنی و دقت میکنی ک همه کیف میکنن.


قراره آخر هفته برات تولد بگیرم. یه جشن تولدی که حسابی بهت خوش بگذره :)

  

  • مامان لیلا

نظرات  (۱)

سلام عزیز دلم
امروز 12 اردیبهشت شما 3 سال و 2 ماه و 14 روزه هستی. یعنی 1169 روز این دنیا ...
امیدوارم روزهایی که از این به بعد پیش رو داری یکی از یکی بهتر و پرخیر و برکت تر باشن.
دوستت دارم هزار هزار هزار هزار .... تا :))))
پ.ن : مامان لیلا من ماهی یکی دوبار وبلاگ رو چک میکنم چطور شد امروز تونستم پست شما و بابا محمود ببینم؟؟؟ عجیبه تاریخ پست مال 4 اسفند بوده ....
پاسخ:
عمه فاطمه این پست ها یکیش پیش نویس بود که با تاریخ همون روز ذخیره شده بود و بعد از ویرایش ارسال کردم.
یکیش هم دستی تاریخش رو تغییر دادم به اون روزی که بابا برای من این متن رو ایمیل کرده بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی