محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

هفته 27

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ


سلام محمد مهدی مامان

بالاخره سر اسم شما با خودم به تفاهم رسیدم ؛)

آخه یه بنده خدایی گفته بود که دواسمی ها حروف ابجدشون خوب نمی شه. من هم برام سوال پیش اومده بود که این حروف ابجد کجاها کاربرد داره و تاثیرگذاره که خوب و بدش مهم میشه. اما این چندشب به این نتیجه رسیدم که خیی از آدم های بزرگ و علما دواسمی هستند. مثلا آیت الله بهجت محمدتقی بود یا علامه مجلسی که محمدباقر بود و پدرش هم که عالم بودند محمدتقی بود نامشون.

خلاصه اینکه عزیزدل مامان من کماکان شما رو محمدمهدی صدا می کنم. البته درصدی هم ممکن است نامت را محمدحسن بگذاریم. آخه ممکنه روز ولادت امام حسن عسگری (علیه السلام) به دنیا بیای.


خلاصه اینکه پسرم، امروز هفته 28 ام حیات شما شروع شد. از هفته پیش تا حالا کلی تکون های شما بیشتر شده و حسابی به مامان لگد می زنی.

مامان از دیروز سرمای بدی خورده و حالش خیلی خوب نیست. از اونجایی که یه کوچولو هم توی دلش داره نمی تونه قرص و دارو بخوره. اینه که حسابی از صبح مشغول خوردن میوه جات و شلغم و اینجور چیزهام. هوای مامان رو داشته باش یه خورده ؛)


  • مامان لیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی