محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

40 روز آخر

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۳۴ ب.ظ

سلام پسر گل مامان

یه  هفته بیشتره که برات هیچی ننوشتم. البته توی سررسیدت یه چیزایی نوشتما ؛)

عزیز دل مادر، اگه خدا بخواد و شما خودت دلت نخواد که زودتر از وقتت بیای بیرون، با حساب امروز، چهل شب دیگه این موقع شما توی بغل مامانی. یعنی شنبه 5 اسفند.

مامان امروز 34 هفته رو تموم کرد. دیگه شمارش معکوس روزانه برای اومدن شما شروع شده. میدونی پسرم، این روزا یه حس عجیبی می گیردم. گاهی احساس می کنم حیفه که این موجود معصومی که توی وجود من داره رشد می کنه و با منه و خیلی وقتای هوای خوبی بهم میده و این احساس قشنگ تکون خوردن شما تموم بشه. از طرفی انقدر که از سالم بودن شما دل نگران میشم دوست دارم زودتر بیای بیرون تا خیال همه راحت بشه. نمی دونی عزیزم، یکی دو روزه تکون هات خیلی کم شده، فکر کنم جات یه خورده تنگ شده. اگه بدونی مامان چقدر نگران میشه هروقت تکون نمی خوری. دیشب بابایی کلی باهات حرف زده و قربون صدقه شما رفته تا چند تا لگد به مامان بزنی و خوشحالمون کنی :)

خلاصه پسر گلم، از کمردردها و بی خوابی های شبانه که 8 ماهه با منه هم نمیگم که یکی از دلایلی که دوست دارم زودتر بیای همینه :دی

هرچند که همه ی سختی هایی که مامان میکشه فدای یه تار موی پسرش باشه که انشاالله سالم باشه ...


  • مامان لیلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی