محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

ارنیکا

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲ ق.ظ

سلام پسرم

هفته ی گذشته ما برای مهمانی آرنیکا خانم به قم رفته بودیم. یه عکس هم از ارنیکا گرفتم که برای یادگاری در 21 امین روز تولدش اینجا میذارم.


آرنیکا


در همین راستا بد نیست یک عکس هم از 21 روزگی شما بذارم :)


روز 22


پسرم امروز 210 امین روز از زندگی شماست.

از جمعه ی هفته ی گذشته که قم بودیم، شما میتونی بدون کمک و البته با وجود بالش پشت سرت و اطرافت بنشینی. البته اعتراف کنم که چندین بار هم زمین خوردی و کلی گریه کردی.

وقتی که بدون کمک میشینی کلی ذوق میکنی و جیغ و فریاد میکنی.

پریشب خونه ی باباجون مهمون بودیم و شما هم با کمک دوتا بالشت در اطرافت بین جمع نشسته بودی و ما که صحبت میکردیم شما خوشحالی میکردی.

یه خبر هیجان انگیز هم برات دارم.

دیشب اولین حرکت رو در راستای چهاردست و پا رفتن برداشتی! چندبار روی دستهات به حالت چهار دست و پا بلند شدی و چندثانیه ای همونطور موندی. فکر کنم همین روزها باشه که چهاردست و پا راه بیفتی.


  • مامان لیلا

نظرات  (۲)

واااااااااااای عزیزم

راست میگفتی شبیه هم ان

پاسخ:
البته به قول خانم سوری میگفت هر دو کچل و گردن :دی

من تاحالا از این زاویه نگاه نکرده بودم :)))

ماشااله به هردوشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی