محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

بیداری در نیمه شب

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ق.ظ

سلام میوه ی دلم

الان ساعت حدودای چهار رو ربع صبحه و شما کنار من خوابیدی و گهگاهی توی خواب ناله میکنی. امشب هم مثل دیشب با گریه از خواب بیدار شدی و اینبار دیگه متوجه شدم که گریه ات بی دلیل نبوده و پوشکت کثیف شده. اخه یه مقدار شکمت روان شده این روزها و لای پات هم سوخته. خلاصه در بین اشک و گریه ی شما با کمک بابامحمود شستیمت و کلی هم قربون و صدقه ات رفتم تا اروم شی و بهت اطمینان دادم که نمیذارم پات سوخته بمونه.

اما عزیز دلم بدنت هم داغه. تب سنج دمای 39 رو روی سرت نشون میداد و 38 روی شکمت. چند قطره ای استامینوفن دادیم و فعلا خوابیدی. امیدوارم بخاطر دندون دراوردنت باشه و نه چیز دیگه ای. اگه ادامه پیدا کرد حتما امروز میبریمت دکتر.
امیدوارم خوب بخوابی پسر گلم





  • مامان لیلا

نظرات  (۲)

آخی

عزیز دل عمه

ایشاالله که چیزی نیست

الهی بمیرم

عزیزم خوب میشی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی