محمد مهدی

نوشته هایی برای پسرم

نوشته هایی برای پسرم
پیوندها

دوسالگی

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ

سلام پسر دوساله ی من


دوسال از عمر با برکت شما توی خونه ی ما و در کنار من گذشت. دو سال پیش در چنین ساعتی شما 2 ساعت و بیست دقیقه از تولدت گذشته بود و ما با هم بیمارستان بودیم. هیچ وقت شیرینی اون لحظات قشنگ از یاد و خاطره ی من نمیره.


الان هم شما نشستی و با گوشی داری فیلم های خودت رو میبینی و من حرص میخورم! :((


جمعه قراره جشن تولد شما و بابا محمود رو همزمان باهم برگزار کنیم.

پسر نازنین من، امیدوارم سالیان سال با سلامتی زندگی کنی و عمر بابرکتی داشته باشی. امیدوارم همونجور که آرزوی هرروزه ی من هست شما جزو سربازان امام زمانمون باشی.


امیدوارم توی زندگیت موفق باشی.




  • مامان لیلا

جشن تولد

دوسالگی

نظرات  (۳)

  • چشم به راهم ...
  • ان شاالله خوشبخت باشید همیشه :)
    تولد گل پسرتون مبارک باشه
    ان شاء الله همیشه کنار هم خوشحال و خوشبخت باشین
    تولدت مبارک محمد مهدی :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی